Jak zrzucić brzuch? 5/5 (1)

Jak szybko zrzucić brzuch, czyli największa zmora odchudzania

Każda z nas chciałaby mieć piękny, płaski brzuch, lecz nasze marzenia skutecznie utrudnia ta okropna tkanka tłuszczowa, która gromadzi się nie tylko w okolicy bioder oraz ud, lecz także na brzuchu. Ten defekt jest szczególnie wstydliwy na plaży, kiedy chcemy prezentować się idealnie w naszym ulubionym bikini. Ale nie tylko w lato zależy nam na pięknym brzuchu – możemy pięknie wyglądać w koszulach wpuszczonych w spodnie czy też właśnie obcisłych spodniach z wyższym stanem.

Dlatego też szukamy odpowiedzi na pytanie większości pań, ale również i panów, których marzeniem jest wyrzeźbiony “kaloryfer” przyciągający wzrok kobiet – jak zrzucić oponkę z brzucha i cieszyć się szczupłym, atrakcyjnym ciałem. W Sieci znajdziemy dosłownie setki tysięcy artykułów na ten temat – jedne są lepsze, inne… niekoniecznie. Ja chciałabym się podzielić swoim doświadczeniem, ponieważ mimo wszystko nawet u tak aktywnych i dbających o linię osób jak ja, brzuch wciąż może sprawiać nieco problemów. Co jakiś czas zauważam, że brzuch przestaje być płaski i muszę wracać do ćwiczeń na te konkretne partie i wspomagać się suplementami, o których nie raz wspominam na moim blogu. Podpowiem Ci zatem, jak zrzucić zbędne kilogramy z brzucha i sprawić, że ta część ciała stanie się ponętna i przede wszystkim będziesz czuć się zdrowo.

Przecież zdrowie jest najważniejsze i to właśnie o nie chodzi w samym zamyśle utraty wagi – chcemy zrobić coś dobrego dla swojego organizmu, a przy okazji wyglądać pięknie. Warto zwrócić uwagę na najdrobniejsze rzeczy w naszym życiu, aby przyczynić się do tego, jak zrzucić tłuszcz z brzucha. Czasami naprawdę wystarczą drobnostki, a czasem trzeba zastosować nieco mocniejsze środki, ale mogę Cię zapewnić, że każda z przedstawionych przeze mnie metod pomoże Ci pozbyć się tego problemu.

Najprostsze metody na to, jak zgubić tłuszcz z brzucha

Najważniejsza sprawa – przyjrzyj się swojej diecie. To może zabrzmieć jak banał, ale jeśli spożywasz za dużo tłustych potraw, ten tłuszcz odłoży się w formie oponki. Tak samo ze słodyczami i niezdrową, przetworzoną żywnością. Warto też zwrócić uwagę na regularne spożywanie posiłków. Nie możemy dopuścić do tego, abyśmy poczuli się głodni, ponieważ nasz organizm magazynuje wtedy najwięcej substancji i również odkłada je na brzuchu w postaci tkanki tłuszczowej. Dlatego ogranicz kalorie, a także pamiętaj o tym, że jeden posiłek dziennie wcale nie oznacza, że schudniesz! Należy jeść co około 4 godziny, w zależności od tego, ile trwa nasz dzień – o której godzinie wstajemy i o której godzinie kładziemy się spać. To mit, że nie wolno jeść po 18. Jeśli idziesz spać o północy lub jeszcze później, porządnie zgłodniejesz przez tyle godzin i zostanie zaburzona gospodarka hormonalna (przede wszystkim insuliny i cukrów).

Jedz także mniejsze porcje. Nawet najzdrowsze, mało kaloryczne dania też będą tuczyć, jeśli zjesz na raz dwie lub trzy porcje. Tutaj pomogą mniejsze talerze – kiedy jemy z większych naczyń, wydaje nam się, że jakoś tego jedzenia mało i wciąż czujemy się głodni. Kiedy tę samą porcję nałożymy na mniejszy talerz, od razu mamy wrażenie, że się najemy. To również dobry początek na to, jak zrzucic brzuch. A jak powinna wyglądać dieta na płaski brzuch? Przede wszystkim dużo warzyw (powinny one stanowić około 70% naszego posiłku), gotowane lub pieczone chude mięso (drób i ryby są świetnym rozwiązaniem), pełne ziarna bogate w błonnik, chudy nabiał – na przykład białe sery. Te żółte zawierają dużo tłuszczu, więc warto tutaj uważać. Świetne są też jajka, szczególnie białko – żółtko zawiera sporo cholesterolu, więc tutaj także uwaga. Jeśli chcesz wiedzieć, jak szybko zrzucić tłuszcz z brzucha, zastosuj nową dietę.

Zdrowe odżywianie to jedno. Równie ważne jest picie dużej ilości wody w ciągu dnia. Codziennie powinniśmy wypijać około 1,5 litra wody, a w upalne dni nawet dwukrotnie więcej! Oczywiście dużo zależy od naszego trybu życia (sportowcy muszą wypić wody znacznie więcej), ale mimo wszystko musimy pamiętać o odpowiednim poziomie nawodnienia i to naprawdę działa! Przede wszystkim dlatego, że wspomagamy pracę przemiany materii. Unikamy także odwodnienia i w efekcie nadmiernego gromadzenia wody w organizmie (to podobna zasada jak przy tyciu, kiedy je się zbyt mało – nasze ciało zmagazynuje przyjęte substancje “na zapas”, bo wie, że zazwyczaj ma braki), co również może sprawiać, że nasz brzuch nie jest płaski.

Warto także wprowadzić aktywność fizyczną i uzupełnić ją odpowiednimi suplementami. Jednak zanim podpowiem Ci, jakie ćwiczenia płaski brzuch w miesiąc czy dwa pozwolą Ci uzyskać, powiem jeszcze o tym czego NIE robić, bo to również bardzo ważna kwestia, kiedy chcemy się dowiedzieć, jak zrzucic oponke, która jest naszym ogromnym kompleksem.

Jak schudnąć w tydzień z brzucha, czyli największe ściemy Internetu

Niestety, kiedy jesteśmy zdesperowani i naprawdę chcemy dowiedzieć się, jak szybko zgubić brzuch, ponieważ jest to nasz największy kompleks, bardzo łatwo jest nam uwierzyć w cudowne poradniki (często za opłatą) czy diety cud, które niby są odpowiedzią na to, jak schudnąć z brzucha w tydzień. Czy to w ogóle możliwe? Czy płatne poradniki są w stanie odpowiedzieć nam na pytanie, jak się pozbyć brzucha w tydzień?

Musisz wiedzieć, że bezpieczny proces odchudzania nie trwa kilka dni, tym bardziej zrzucanie brzucha, ponieważ ta część ciała jest bardzo problematyczna jeśli chodzi o chudnięcie. Dlatego też wszelkie obietnice w stylu “wiemy, jak zrzucić brzuch w tydzień, tylko kup nasz poradnik” to najczęściej zwykła próba wyłudzenia. Podobnie jest z artykułami o tym, jak zrzucić oponkę z brzucha w 2 tygodnie. To zbyt krótki czas – owszem, jakieś rezultaty będą widoczne, ale porady zazwyczaj skupiają się na oczyszczeniu organizmu i detoksie, a niekoniecznie na samej utracie tkanki tłuszczowej, dlatego warto na to uważać.

Dlaczego? Ponieważ poradniki pod tytułem “dowiedz się, jak odchudzić brzuch w tydzień” sugerują zazwyczaj herbatki czy preparaty przeczyszczające. Jest to poparte tym, że zalegające złogi w naszych jelitach mogą powodować wzdęcia bądź po prostu sprawiać, iż wizualnie nasz brzuch wydaje się bardziej odstający. Polecane są także naprawdę intensywne ćwiczenia na schudnięcie z brzucha. W efekcie można bardzo łatwo się odwodnić, szczególnie wtedy, kiedy połączy się te dwie porady. Wydaje nam się, że dzięki takiej mieszance schudniemy dużo szybciej. I tak jak aktywność fizyczna rzeczywiście działa (choć również potrzeba na to trochę czasu), tak przeczyszczanie daje złudne poczucie lekkości i waga może “polecieć” w dół, ale na pewno nie dlatego, że spaliliśmy jakikolwiek tłuszcz, a raczej przez utratę znacznej ilości wody.

Detoks jest oczywiście bardzo ważny i najlepiej jest mieć bogatą w błonnik dietę – mamy wtedy pewność, że z naszego organizmu usuwane są niepotrzebne substancje a jelita prawidłowo funkcjonują. Błonnik jest ogólnie bardzo ważny i więcej o nim pisałam w innym (!)artykule(!) na moim blogu.

Już więcej sensu mają poradniki dotyczące tego, jak zgubić brzuch w miesiąc, choć warto wiedzieć, że jest to minimalny czas, jaki należy przewidzieć na czas odchudzania. Dlatego jeśli chcesz mieć płaski brzuch, nie rzucaj się na poradniki “jak zgubić brzuch w tydzień” na chwilę przed urlopem czy ważną uroczystością (chociażby ślubem – a już na pewno nie przed swoim), ponieważ możesz w ogóle nie schudnąć, a jedynie się odwodnić i doprowadzić do niebezpiecznych sytuacji. Nie chcesz chyba zemdleć na weselu najlepszej przyjaciółki czy na plaży w Egipcie? Oczywiście, że nie! Tak więc lepiej jest skupić się na procesie odchudzania dużo wcześniej. A najlepiej jest zrobić to dla samego siebie, bez jakiejś szczególnej okazji.

Poznaj skuteczne i łatwe ćwiczenia na zrzucenie brzucha

To, jakie będą dla Ciebie najlepsze ćwiczenia, zależy w znacznej mierze od tego, czego oczekujesz. Jeśli zależy Ci przede wszystkim na tym, jak najszybciej zgubic brzuch, aby był on zgrabny i płaski, potrzebne są ćwiczenia spalające i redukujące tkankę tłuszczową, czyli ogólnie rzecz biorąc ćwiczenia na zrzucenie wagi. Lecz jeśli chcesz lepiej widocznych mięśni brzucha, wtedy potrzebne będą już ćwiczenia, które wpływają właśnie na tkankę mięśniową. Faktycznie, ćwiczenia na płaski brzuch w miesiąc mogą już zadziałać (w przeciwieństwie do tych tygodniowych porad). Pamiętaj o tym, że ćwiczenia typowo na mięśnie nie dadzą spektakularnych rezultatów, jeśli ćwiczone mięśnie będą schowane pod warstwą tłuszczu. Tak więc jeśli borykasz się z nadwagą, w pierwszej kolejności trzeba zainteresować się tym, jak zrzucić z brzucha zbędną tkankę tłuszczową, a później można rzeźbić swój “kaloryfer”.

Trening na zrzucenie brzucha wcale nie wymaga od nas specjalistycznego sprzętu czy przygotowania. Tak jak zawsze przy odchudzaniu – wystarczy chęć i motywacja, aby osiągnąć wymarzony efekt! Możesz wykonywać ćwiczenia na plaski brzuch w miesiac w domu – nie musisz nawet kupować drogich karnetów na siłownię.

Jeśli zależy Ci na tym, aby stracić tłuszcz, zaopatrz się w skakankę. To świetna metoda, nawet lepsza niż bieganie, kiedy interesuje nas to, jak szybko schudnąć z brzucha ćwiczenia te bowiem intensywnie pobudzają spalanie tłuszczu. Doskonałe będzie także robie pajacyków. Warto poszukać w Sieci gotowych treningów na tak zwane tabaty lub interwały – takie ćwiczenia na pewno są świetne na to, jak schudnąć z brzucha w miesiąc. Odpowiednio wykonywane dadzą świetne rezultaty. Jeśli chodzisz na siłownię, warto wejść na bieżnię – oczywiście równie dobrze można biegać po parku. Ważne, aby wykonywać w ogóle ćwiczenia spalające.

A jeśli chcesz sobie wyrobić mięśnie brzucha w miesiąc, potrzebne będą nieco inne ćwiczenia. Doskonałe są wszystkim znane brzuszki – warto jednak robić je poprawnie, czyli nie można zaokrąglać tułowia podczas wznosu. Aby poprawnie wykonywać to ćwiczenie, kieruj brodę ku górze – patrz cały czas w sufit, jeśli masz z tym problem. Brzuszki należy wykonywać na płaskim podłożu, czyli na podłodze – w żadnym razie na łóżku!

Równie popularna jest deska, czyli unoszenie tułowia przy podpieraniu się na dłoniach i stopach. Należy pilnować prostej linii naszego ciała – chociażby pośladki nie mogą być ani zbyt nisko, ani zbyt wysoko.

Nożyce również wpływają doskonale na mięśnie brzucha. Połóż się na podłodze, unieś nogi i krzyżu je na zmianę. Możesz także zgiąć lekko tułów i przyciągać kolana do brody.

Poświęć dziennie około 15-20 minut na te ćwiczenia siłowe, a już po kilku tygodniach zobaczysz, że mięśnie brzucha stają się uwydatnione. Musisz pamiętać o tym, że szybkie wykonywanie ćwiczeń na mięśnie wcale nie sprawi, że będą one skuteczniejsze. Jeśli chodzi o rzeźbienie tkanki mięśniowej, warto robić ćwiczenia trochę wolniej (mięśnie są wtedy bardziej obciążone i mocniej pracują), a przede wszystkim dokładnie. Niepoprawnie wykonywane treningi prędzej doprowadzą do kontuzji, niż do wymarzonego “kaloryfera”. Natomiast w ćwiczeniach spalających musisz dać z siebie wszystko, aby szybko stracić tłuszczyk z brzucha. Oczywiście i tutaj warto zachować zdrowy rozsądek – pokonywanie swoich własnych granic to jedno, ale jeśli organizm daje jasny sygnał, że nie daje już rady – odpuść.

No właśnie… Czy jeśli będziesz zmuszona odpuścić, oznacza to, że już nigdy nie schudniesz? Oczywiście, że nie. W takiej sytuacji warto rozejrzeć się za czymś, co wspomaga organizm od środka (poza dietą). Na przykład można sięgnąć po przebadany i skuteczny suplement, który nie dość, że jest bezpieczny, to jeszcze pomaga osiągnąć nam wymarzoną sylwetkę. Chcesz wiedzieć więcej?

Czy suplementy to odpowiedź na to, jak najszybciej zrzucić brzuch?

Oczywiście jeśli interesuje nas to, jak zrzucić brzuch ćwiczenia będą niezbędnym narzędziem walki z tkanką tłuszczową. Jednakże… no właśnie, na ćwiczenia trzeba mieć chęć i siłę. To jedna sprawa. Drugą jest nasza dieta. Wspominałam już o tłuszczach i niezdrowych przekąskach. Często mamy na nie ochotę, mimo że wiemy, jak negatywnie wpływają na naszą wagę. I tutaj z pomocą przychodzą nam właśnie suplementy, które wspomogą nas w walce o piękną i zdrową sylwetkę!

Jeśli brak Ci motywacji, a w dodatku wszystkie opisywane metody na to, jak skutecznie zrzucić brzuch zdają się nie działać, naprawdę warto jest sięgnąć po odpowiedni preparat, który wspomoże nasze ciało od środka – dostarczy mu koniecznych witamin i minerałów, doda nam sił, wstrzyma apetyt (dzięki czemu łatwiej utrzymamy dietę) oraz pobudzi spalanie tkanki tłuszczowej.

Jakie konkretnie suplementy na odchudzanie polecam? Nie polecę niczego innego oprócz tego, co sama zdążyłam przetestować w różnych odstępach czasowych (niestety, co odstawię dany suplement to moja silna wola jest wystawiana na pokusy i z własnej winy jest mi trudno utrzymać osiągniętą wagę, dlatego sięgam po kolejne preparaty). Moi stali czytelnicy dobrze wiedzą, że ideałem w dziedzinie odchudzania jest niezastąpione African Mango. Afrykańskie mango to prawdziwy hit i wie o tym każda osoba, która spróbowała tego preparatu i uporała się ze zbędną tkanką tłuszczową.

Kolejnym równie dobrym suplementem jest Green Barley Plus, który swoją skuteczność zawdzięcza młodemu zielonemu jęczmieniowi (o którym również rozpisałam się na blogu) oraz wspaniałej roślinie garcinia cambogia.

Jeśli interesuje Cię to, jak szybko i skutecznie zrzucić brzuch, warto wybrać również Silvets. Te tabletki opierają się na jagodach acai oraz zielonej herbacie – badania naukowe dowiodły już nie raz, że te naturalne substancje pozytywnie wpływają na redukcję tkanki tłuszczowej.

Każdy ze wskazanych suplementów działa na podobnej zasadzie, choć nieco różni się składem. Chciałam wybrać preparaty o tak samo kompleksowym działaniu, a różnym składzie, ponieważ ktoś może być nadwrażliwy lub uczulony na poszczególne substancje. Nie oznacza to jednak, że nie można się w ogóle suplementować – wystarczy wybrać produkt, który będzie dla nas bezpieczny. Warto tutaj wspomnieć, że te suplementy diety są w stu procentach naturalne, dlatego nie powinny powodować efektów ubocznych.

A jak działają? Przede wszystkim dzięki dużej zawartości błonnika (zarówno afrykańskie mango, jagody acai jak i zielony jęczmien zawierają go w bardzo dużej ilości) hamują apetyt i przyspieszają pracę naszych jelit i przemianę materii. Nie jest to jednak aż tak agresywne działanie, jak w przypadku preparatów typowo przeczyszczających. Dzięki tym suplementom będzie Ci łatwiej utrzymać zdrową dietę i nie podjadać w ciągu dnia niezdrowych przekąsek.

Jeśli nie masz motywacji do siłowni, suplementy również są tutaj przydatne. Dodają nam one sił i energii, więc nawet po całym dniu pracy będziesz w stanie wykonać ćwiczenia – nawet jeśli nie na siłowni, to w domu, wykorzystując przedstawione przeze mnie cwiczenia na zrzucenie brzucha.

Suplementy wzmacniają efekty ćwiczeń – możesz uzyskać dużo lepsze rezultaty, wkładając w aktywność fizyczną taki sam wysiłek. Tłuszcz będzie spalany dzięki tabletkom nawet po zakończonym treningu. Ponadto substancje zawarte w suplementach diety na odchudzanie wpływają na redukcję cellulitu (co również może Cię zainteresować) oraz na nasze ogólne samopoczucie.

Dzięki suplementom osiągniesz płaski brzuch w 2 miesiące – oczywiście plus/minus. Optymalny czas działania preparatów odchudzających to kilka tygodni – dużo zależy od wagi wyjściowej, trybu życia, diety oraz aktywności fizycznej. Każdy z nas jest inny i może reagować nieco inaczej, ale jedno jest pewne – jeśli motywacja i postanowienia są odpowiednie, na pewno uda nam się jak najszybciej zgubić brzuch.

A może to wcale nie jest tłuszcz?

Nie zawsze odpowiedź dają na pytanie jak schudnąć z brzucha ćwiczenia. Możemy dwoić się i troić, przebiegać kilometry na bieżni a tutaj wciąż widać, że żadne sposoby na zrzucenie brzucha nie dają efektów. Jaka jest przyczyna i co możemy zrobić, aby jednak dowiedzieć się, jak zrzucić brzuszek? W pierwszej kolejności należy się dowiedzieć, dlaczego w ogóle występuje u nas odstający brzuch – jaka jest przyczyna i jak możemy jej zaradzić, czyli jednym słowem, jak szybko zgubic brzuch?

Czy wiesz czym jest brzuch stresowy? Inna nazwa to brzuch kortyzolowy – kortyzol to hormon stresu. Jak łatwo można odgadnąć, tego typu brzuszek pojawia się wtedy, kiedy nasze życie jest bardzo stresujące. Dlaczego? Z wielu powodów. Przede wszystkim dlatego, że sporo osób zajada stres lub smutek. To najprostsza droga do otyłości, ponieważ nie oszukujmy się, ale nigdy nie wybieramy w takich sytuacjach zdrowych czy niskokalorycznych przekąsek. Pojawiają się słodycze (bo cukier skutecznie poprawia nastrój), alkohol (również bardzo kaloryczny i sprzyjający nadwadze), a w dodatku nie mamy nastroju na ćwiczenia.

Jednak zajadanie to nie jedyny problem. Kiedy się stresujemy, wzrasta poziom wspomnianego wcześniej kortyzolu. A to może przyczynić się do większego uwalniania insuliny. Nadmiar tego hormonu jest przetwarzany na tkankę tłuszczową. Im więcej mamy tkanki tłuszczowej, tym więcej insuliny się wytwarza. To błędne koło, które musimy przerwać jak najszybciej, jeśli chcemy się dowiedzieć, jak pozbyć się brzucha.

Po raz kolejny posłużę się banałem, ale jest to konieczne – przestań żyć w stresie. Nie chodzi oczywiście o to, aby rzucić pracę, odciąć się od świata i zamknąć w domu. Stres w naszym życiu był, jest i będzie – nic na to nie poradzimy. Bardziej chodzi o nerwy, które są zupełnie niepotrzebne, a mimo wszystko dajemy się porwać emocjom i stresujemy coraz bardziej. Warto nabrać dystansu – przede wszystkim do samego siebie. Weźmy za przykład chociażby oponkę – im bardziej stresujesz się tym, że chcesz wyglądać pięknie i chcesz poznać przepis na to, jak szybko stracić brzuch, tym większe ryzyko, że przez natłok stresu nie osiągniesz takich efektów, jakie sobie wymarzyłaś. Nabierz dystansu, a wtedy sposoby na to, jak zrzucic brzuszek, okażą się łatwiejsze, niż sądziłaś.

Wiesz już, jak szybko pozbyć się brzucha

Każda z nas chciałaby mieć płaski brzuch – to oczywiste. Warto zainteresować się w pierwszej kolejności swoim zdrowiem, ponieważ nadmierne gromadzenie tkanki tłuszczowej tylko na brzuchu (stąd częste pytania w moją stronę “jak schudnąć tylko z brzucha?!”) może być objawem chorób, chociażby insuliooporności. Jeśli podejrzewasz, że z Twoim zdrowiem dzieje się coś niedobrego – najpierw lekarz. A jeżeli nie będzie przeciwwskazań zdrowotnych, warto zastosować się do moich porad.

Zarówno wskazówki co do diety, przedstawione ćwiczenia oraz wybrane przeze mnie suplementy mogą skutecznie pomóc w tym, jak szybko zrzucic brzuch. Mam nadzieję, że dzięki moim poradom osiągniesz swój wymarzony wygląd i zdrowsze ciało. Zachęcam Cię także do zapoznania się z innymi wpisami, które znajdziesz na moim blogu – na przykład omówiłam osobno każdy suplement, który polecam tutaj na pozbycie się tkanki tłuszczowej z brzucha.

Sprawdź najlepsze tabletki na odchudzanie

Sprawdź najlepsze produkty na odchudzanie: SlimmerTime | Silvets | Green Coffe 5k | BurnBooster | Probiox Plus

Udostępnij:

Oceń

Post Author: Ania

Ania
Entuzjastka zdrowego trybu życia i skutecznego odchudzania :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *